10 سال تجربه
در خدمات تخصصی لیزر واریس

لیزر واریس پا | لیزر واریس صورت
با پیشرفته ترین دستگاه لیزر

لیزر تخصصی واریس

لیزر تخصصی واریس دکتر مهرنژاد با بروزترین دستگاه های پزشکی ، جهت درمان ضایعات عروقی و واریس به مدت بیش از ده سال فعالیت در تهران به مراجعین محترم خدمات ارائه می دهد. امروزه با تغییر سبک زندگی افراد در جوامع پیشرفته ، بروز بیماریها و نارسائی های مختلف در تمام سطوح زندگی ، مشهود است . یکی از این موارد نارسائی مربوط به عملکرد سیاهرگ ها در سیستم گردش خون می باشد. سیاهرگ یا ورید نوعی از رگ های خونی است که وظیفه انتقال خون از بدن به سمت قلب را ایفا میکند . ساختمان این نوع رگ و قسمتی از آن به نام دریچه های لانه کبوتری ، ممکن است در طول زمان دچار بروز تغییر شکل و نقص در کارایی لازم شوند. در این صورت قسمتی از خون در سیاهرگ باقی می ماند و در مرور زمان تولید ناهنجاری به نام واریس میکند و شخص بیمار بنا بر حاد بودن وضعیت سیاهرگهای درگیر درمانهای سنتی و یا استفاده از زوش های نوین همچون لیزر تخصصی واریس را می بایست انتخاب نماید. اگر به دنبال یکی از بهترین کلینیک درمان واریس در تهران هستید ، میتوانید با درخواست مشاوره  و یا حضور در محل کلینیک ، از روند درمان واریس و سوابق کاری مجموعه اطلاع حاصل نمایید.

لیزر درمانی و اولین پژوهشهای مربوط به استفاده از لیزر در پزشکی سابقه ای بیش از 50 سال دارد و اولین استفاده از لیزر در درمان ، در چشم پزشکی و ترمیم شبکیه چشم در دهه شصت میلادی ، به کار گرفته شده است . حال  و با گذشت دهه ها از معرفی اولین لیزر درمانی ، شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه کاربرد پزشکی لیزر هستیم. باید گفت در طول زمان علاوه بر دقت در عملکرد و کارایی لیزر در طب ، شاهد گستردگی و تنوع استفاده از آن در شاخه های مختلف پزشکی و حتی شاخه های مربوط به زیبایی هستیم.

لیزر تخصصی رگهای عنکبوتی

درمان رگ های عنکبوتی

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

لیزر تخصصی واریس صورت

لیزر واریس صورت

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

درمان واریس پا با لیزر تخصصی کوترا

درمان واریس پا با لیزر

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

درمان واریس با لیزر

درمان واریس به روشهای نوین ، ثمره پیشرفت تکنولوژی و استفاده از علوم جدید در درمان بیماری است . از مزیت های درمان واریس با لیزر ، می توان به کارایی بالای این روش اشاره کرد . در روشهای سنتی درمان واریس ، روشهای جراحی سخت برای بیماران تجویز می شد که خود ملزم به داشتن دوره نقاهت طولانی برای بیمار بود . از طرفی این روشها همیشه و به طور رضایت بخش در تمامی بیماران قابل اجرا نبود.نارسایی های وریدی و مشکلات در ضایعات عروقی امروزه با به کارگیری لیزر واریس و استفاده از رادیو فرکانسی درمانی با کارائی بالاتر و همچنین دوره نقاهت کوتاه تر را به بیماران ارائه می کنند و اغلب درمان به صورت سرپایی و بدون ایجاد درد انجام می پذیرد.
روشهای درمانی وریدهای واریسی بر حسب شدت آنها متفاوت هستند و بنا بر تشخیص پزشک ، یکی از این روشها و یا تلفیقی از روشهای درمانی برای بیمار تجویز می گردد . از میان این روشها می توان به  روش اندوواسکولار لیزر EVLA و اندوواسکولار رادیوفرکانسی اشاره کرد. در ادامه بحث به روش درمانی به کار گرفته شده در کلینیک درمان واریس ، اشاره میکنیم که لیزر تخصصی واریس جهت درمان رگهای کوچک سطح پوست می باشد.

لیزر واریس ، کارائی بالا تنها در یک جلسه ، دوره درمان و بهبودی کوتاه مدت

آیا می دانستید درمان سطحی واریس با لیزر جهت رگ های عنکبوتی پا و صورت در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت سرپایی انجام می پذیرد ؟ طول هر یک از جلسات درمانی با لیزر واریس جهت درمان سطحی حدود 30 دقیقه است و این درمان بدون درد و خونریزی انجام می پذیرد.

لیزر تخصصی واریس با کوترا

مزیت های لیزر تخصصی واریس

درمان و بهبود تلانژکتازی صورت

درمان با لیزر واریس جهت بهبود وضعیت گشادگی
مویرگها (تلانژکتازی) ، در ناحیه صورت.

زمان درمانی کوتاه

دوره درمانی کوتاه با لیزر کوترا در اکثر مواردبین یک
تا دو جلسه 30 دقیقه ای انجام می پذیرد.

طول موج مناسب

طراحی خاص و استفاده از طول موج بلندتر جهت
درمان واریس در انواع رنگ پوست مردان و زنان

درمان غیر تهاجمی

لیزر تخصصی واریس از روش غیر تهاجمی بدون
خونریزی و آسیب به بافت استفاده میکند.

درمان رگهای عنکبوتی

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ میدهیم: رگ عنکبوتی چیست؟ رگهای عنکبوتی در چه کسانی ایجاد میشود؟ علت نمایان...

لیزر واریس صورت

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ میدهیم: رگهای عنکبوتی (واریس) روی صورت چیست؟ علت به وجود آمدن واریس صورت...

درمان واریس پا با لیزر

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ میدهیم: سیاهرگ واریسی پا چیست و چه حالت هایی دارد؟ علت به وجود...

لیزر درمانی رگ های واریس بدن

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ میدهیم: آیا ممکن است رگهای واریسی روی پهلوها، سینه و زیر گردن ظاهر...

لیزر تخصصی دکتر مهرنژاد

 

بی شک سبک زندگی امروزی ، در کنار پیشرفت های چشمگیر و ایجاد امکاناتی برای زندگی بهتر ، موجب بروز پیامدهایی ناخواسته و ناخوشایند در بدن ما گردیده است. این پیامدها و بیماری های ناخواسته گاها علاوه بر کارایی سیستم داخلی ، جنبه ظاهری و زیبایی بدن ما را تحت الشعاع قرار میدهند . در کنار عوامل وراثتی و ژنتیک درصد بالایی از مراجعان بر اثر الگوهای کاری و سبک زندگی خود درخواست درمان رگهای واریسی خود را دارند . کادر پزشکی دکتر مهرنژاد ، با بیش از ده سال سابقه درمانی ، در این زمینه آماده ارائه مشاوره ، سنجش شدت بروز واریس و در نهایت درمان آن با متدهای روز دنیا هستند . روشهای درمان لیزری واریس دکتر مهرنژاد با کمترین صدمه بافتی و با دوره درمانی بسیار کوتاه توسط لیزر تخصصی واریس انجام می پذیرد . جهت آگاهی از نوع روش درمانی و مشاوره های لازم با ما در تماس باشید.

کلینیک درمان واریس
حالا تماس بگیرید