15 سال تجربه
در خدمات پوست و زیبایی

جوانسازی | رفع مشکلات پوستی
بدون جراحی و با تجهیزات پیشرفته

خدمات پوست و زیبایی

مرکز خدمات پوست و زیبایی دکتر مهرنژاد با بکارگیری جدیدترین روشهای درمانی و بهترین تجهیزات پزشکی، به مدت بیش از 15 سال است که در تهران به مراجعین محترم خدمات میدهد. همه ما قسمت هایی از خودمان را داریم که دوست نداریم – شاید فرم و حجم کم لب، خطوط چین و چروک صورت، لکه های پوستی و یا پلک͏هایی که با افزایش سن شروع به افتادگی کرده اند. این مشکلات می‌توانند حس غم و اندوه آزاردهنده‌ای ایجاد کنند. یکی از ایده͏ آل͏ ترین روش͏ها برای مراقبت از پوست و زیبایی شما، مراجعه به یک کلینیک زیبایی خوب است. این راهی برای تمرین خود دوستی و بهره͏ مندی از مزایای یک کلینیک زیبایی حرفه ای و متخصص است. صرف نظر از اینکه می͏خواهید برای خلاص شدن از شر چین و چروک͏ها، جای زخم͏ها یا افتادگی عضلات صورت به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید، یا فقط می͏خواهید یک درمان پوستی احیاکننده داشته باشید، این به شما امکان می͏دهد تا از درون احساس نشاط و عزت نفس داشته باشید. در کلینیک دکتر مهرنژاد، طیف گسترده͏ ای از درمان͏های پوست و زیبایی وجود دارد که می͏توانید از آنها استفاده کنید.

انواع خدمات لیزر، پوست و زیبایی

همه در یک کلینیک

لیزر درمانی

معروف‌ترین و رایج‌ترین کاربردهای لیزر در بهبود ضایعات پوستی و زیباسازی و جوانسازی صورت است. به عنوان مثال، کک مک یک عارضه وراثتی است و با دارو و پماد نمی‌توان آن را درمان کرد، اما لیزر به کمک کک مکی‌ها آمده و با حذف این لک های به زیبایی پوست کمک می‌کند. از آنجا که لیزر، درد و خونریزی به دنبال ندارد طرفداران زیادی دارد. نور لیزر بسیار باریک است و به همین خاطر به بافت‌های اطراف ضایعه آسیبی نمی‌زند در تیجه پزشکان زیادی هم تمایل دارند تا درمان‌های خود را با استفاده از نور پر توان لیزر انجام دهند.
لیزر درمانی اسکار یا جای آکنه‌ها شاید برای عده‌ای آخرین راهکار باشد. اما برای آن دسته از افراد که انواع روغن، سرم، روش‌های بازسازی مجدد پوست و انواع اسیدها را امتحان کرده‌اند، گاهی اوقات لیزردرمانی بهترین پیشنهاد از جانب پزشک متخصص برای صاف کردن پوست، کاهش قرمزی و خلاص شدن از جوش‌های مزاحم برای همیشه است.

کارائی بالا تنها در یک جلسه ، دوره درمان و بهبودی کوتاه مدت

فراموش نکنید لیزردرمانی یک روش درمانی تخصصی محسوب می‌شود. پس در صورتی‌که تمایل داشتید تا آن را امتحان کنید، حتماً به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و با یک پزشک متخصص و باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

banner

مزایای خدمات پوست و زیبایی

جوانسازی و تاخیر در پیری زودرس

نگرانی از پیر شدن چهره شاید از مهمترین دغدغه های افراد میباشد که با درمانهای لیزری میتوان آنرا به تاخیر انداخت.

درمان ساده و بدون جراحی

درمانهای مرکز لیزر در اکثر موارد کوتاه، بدون خونریزی و درد میباشد.

کمک به بازیابی فرم عضلات

افتادگی و شلی عضلات با افزایش سن و عدم رسیدگیهای روتین پوستی میتواند اتفاق بیافتد.

بهبود سلامت روان

درمانهای پوستی می تواند عزت نفس و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد و احساس کلی شادی شما را افزایش دهد، که ممکن است باعث شود با دیگر افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

لیزر تخصصی دکتر مهرنژاد

 

بی شک سبک زندگی امروزی ، در کنار پیشرفت های چشمگیر و ایجاد امکاناتی برای زندگی بهتر ، موجب بروز پیامدهایی ناخواسته و ناخوشایند در بدن ما گردیده است. این پیامدها و بیماری های ناخواسته گاها علاوه بر کارایی سیستم داخلی ، جنبه ظاهری و زیبایی بدن ما را تحت الشعاع قرار میدهند . در کنار عوامل وراثتی و ژنتیک درصد بالایی از مراجعان بر اثر الگوهای کاری و سبک زندگی خود خواستار درمانهای ساده و موثر هستند . کادر پزشکی دکتر مهرنژاد ، با بیش از ده سال سابقه درمانی و خدمات زیبایی ، در این زمینه آماده ارائه مشاوره ، سنجش شدت عارضه و در نهایت درمان آن با متدهای روز دنیا هستند. برای مشاهده فیلمها و عکسهای مراجعه کنندگان به این مرکز، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مرکز پوست و زیبایی
حالا تماس بگیرید